Spilla di scrocco a molla 304 Bullone di canna ispessita

Descrizione breve:

1.Premium Material: Spring latch pin hè custruita di metallu, finitura powered à prutege contr'à currusioni & ruggine.Diametru di u bullone: ​​1/2 "inch

2.Safety and Privacy: Bolt di canna cuncepitu per l'applicazioni di sicurezza in porte, cancelli, armari

3.Facile à aduprà: Copertura di manicu di gomma nera per tira è vultà faciule

4.Directions: Adatta per l'applicazioni manu manca, diritta, verticale o horizontale

5. Ampiamente utilizatu: bullone di canna cuncepitu per l'applicazioni di sicurezza nantu à Porte, Porta Posteriore, Casse, Armadi, Rimorchi utilitarii, o Pin di serratura


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Parametru di u produttu

Nome di u produttu

Spilla di scrocco a molla 304 Bullone di canna ispessita

Item No.

15003 Serratura di Spring Pin

Taglia

12 mm / 0,5 inch

Materiale

Bulloni a goccia in acciaio/SS304

Tipu

Pinna di Loquet à Bolt Caricatu à Primavera

Trattamentu di a superficia

Zincatu / lucidatu

Usi

Serratura di porta a molla

Tempu di mostra

3-5 ghjorni

serratura di pin

0,36 kg

MOQ

1 pezzi

Campione

Serratura di a Porta di Rimorchia Latch Spring Disponibile

Termini di pagamentu

T/T, L/C, Paypal, Western Union, etc

Portu di carica

Shanghai

Circa questu articulu

1. Feature-U pin di scroccatura di primavera pò esse chjusu in a pusizione aperta.A so leva di rotazione permette à u bullone di chjude sottu a pressione di primavera.Havi un bullonu d'acciaio è housing.It vi permette di stallà un miccanisimu chjusu nant'à u vostru cancellu facirmenti.A stallazione simplice pò esse realizatu cù viti, rivets o saldatura.U disignu di a leva di rotazione permette à u bullone di chjude sottu a pressione di primavera, cusì a vostra porta ferma in modu sicuru è assicuratu.Questu 6.5in.pesante, latch di primavera zincatu pò esse usatu per parechje funzioni diverse intornu à u granaio.

2. Installazione faciule è pocu costu- A leva di rotazione permette à u bullone di chjude sottu a pressione di a primavera, a leva di rotazione permette à u bullone di chjude sottu a pressione di a primavera, Mantene a porta chjusa cù a pressione di a molla. A serratura di u bullone di canna hè faciule d'installà è hè assai forte bè.Funziona nantu à i magazzini di cancelli interni è esterni è magazzini.

3. Materiale Premium-Questu pin di scrocco di primavera hè custruitu di 4 mm di spessore d'acciaio Q235 o acciaio inossidabile 304, pudemu ancu persunalizà. Questi scrocchi di bullone caricati a molla sò ben custruiti, l'acciaio inossidabile 304 era perfettu per un sustegnu supplementu è prutezzione.
4.Trattamentu di a Superficia: -The Spring Loaded Gate Latch, Sliver galvanizatu per prutegge da a corrosione è a ruggine.Copertura di manicu di gomma nera per tira è gira facilmente

5. Ampiamente usatu -Ampiamente Adupratu nantu à Porte, Porta Posteriore, Casse, Armadi, Rimorchi utilitarii, o Pin di serratura. Directions: U nostru scroccu di bolt ingrossu di primavera pò esse usatu in 4 direzzione, applicazioni verticali, horizontale, manca o diritta.

6. Feedback-Questi eranu una suluzione perfetta per a mo raramente usata grande porta basculante di legnu... Questi pins robusti, carichi di primavera, facenu doppia funzione... Tutti dui assicuranu a porta quandu sò chjusu E sustene u latu senza cerniere di a porta.

Pictures Related

15003 srping chiacchiera dettaglio (1)
15003 srping chiacchiera dettaglio (2)
15003 srping chiacchiera dettaglio (3)

Applicazione

15003 serratura a molla per l'applicazione

A nostra Fiera

A nostra fiera (1)
A nostra fiera (2)

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi